Verzend informatie

Klantenservice

 

Bestellen
Na het plaatsen van een bestelling en het doorlopen van het winkelwagenproces ontvangt u van ons een automatische email c.q. orderbevestiging. Hierin staat informatie over uw bestelling zoals de bestelde producten, uw adresgegevens en eventuele betaalinformatie.

Alle op de website vermelde prijzen zijn in euro's en inclusief BTW maar exclusief bezorgkosten. Burlesque and More kan haar prijzen aanpassen. De prijswijzigingen gelden vanaf het moment van publicatie op de website en gelden uiteraard niet voor bestellingen die op dat moment reeds zijn gedaan. Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat.

Betalen
De betaling kan in Nederland gedaan worden via IDEAL, vooruitbetaling per bank of onder rembours.
 In Belgie kunt u betalen via MisterCash of bankoverschrijving. In Duitsland via Giropay of bankoverschrijving.

Als u betaald per IDEAL, Mistercash of Giropay is de betaling vrijwel direct binnen. Betaald u per bankoverschrijving, dan kan het (afhankelijk van uw bank) 3 tot 5 werkdagen duren voordat wij de betaling binnen hebben. Als uw betaling niet binnen 7 (zeven) werkdagen bij ons binnen is zullen wij uw bestelling annuleren en verwijderen. U kunt hierna geen rechten ontlenen aan uw eerder geplaatste bestelling. Als u de producten toch nog wilt ontvangen dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.

Verzending
Wij zijn geen fysieke winkel maar werken via postorder/online. Wij hebben derhalve geen pas- en afhaalmogelijkheden.
Als het verschuldigde bedrag bij ons binnen is en alle producten op voorraad zijn, wordt uw pakket binnen 24 uur verstuurd. De levertijd van een bestelling is 1 a 3 werkdagen afhankelijk van de vervoerder en de actuele voorraad. Een artikel of maat welke niet in voorraad is, heeft een levertijd van 3 tot 10 werkdagen.

Indien u vlak voor of in het weekend, of rond een feestdag bestelt kan de levertijd langer worden omdat wij verzenden van maandag t/m vrijdag.
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om de webshop actueel te houden kan het voorkomen dat een artikel tijdelijk niet meer leverbaar is of niet op voorraad is. In dat geval nemen we contact met u op om u hiervan op de hoogte te stellen. Mocht een artikel na 30 dagen nog niet geleverd zijn, dan heeft u het recht de bestelling te annuleren en krijgt u het volledige aankoopbedrag+ eventuele verzendkosten weer teruggestort.
 
 
Verzendkosten
Helaas kunnen wij niet leveren aan een postbus adres. Bij niet aanwezig of niet thuis doet de koerier de volgende dag nog een afleverpoging. Mislukt ook deze poging, dan laat de koerier een bericht achter waarna u het pakket kunt afhalen. Indien dit niet gebeurt, komt het pakket retour naar ons. De kosten voor het opnieuw verzenden van een order zijn voor de klant. Alle bestellingen worden verstuurd via DHL of PostNL. U ontvangt van ons een track and trace link op de dag dat uw bestelling verzonden is.  

De verzendkosten voor verzending binnen Nederland zijn standaard € 6,75 voor een pakket met een gewicht tot 10 kilo. In Nederland kunt u ook kiezen voor verzendkosten onder rembours. De extra kosten hiervoor zijn € 18,25. Verzendkosten naar Belgie en Duitsland zijn € 13,00. De standaard verzendkosten worden bij het afronden van uw bestelling aan het totaalbedrag toegevoegd.

Indien u meerdere artikelen besteld en uw levering is niet compleet dan wordt uw bestelling pas verstuurd als deze bij ons compleet is. U ontvangt hier altijd bericht over.

Let op: Bij kleinere artikelen kunt u ook voor bezorging via brievenbus kiezen. Dit gaat alleen bij kleinere artikelen (chokers, kousen, bikini's enz.) U kunt dit aanvragen via info@burlesqueandmore.nl na het plaatsen van uw bestelling. Verzenden via brievenbus kost € 2,00. Het verschil van € 4,75 krijgt u, na aanvraag en goedkeuring, terug gestort op uw rekening. 

Aansprakelijkheid
Op de dag van verzending ontvangt u van ons een track and trace link. Hiermee kunt u uwbestelling volgen en weet u wanneer de bezorging plaatsvind. Indien de vervoerder besluit een pakket af te geven op een ander adres (buren) dan opgegeven bij afwezigheid of bij geen gehoor, dan is dit de verantwoordelijkheid van de vervoerder. Als u uw bestelling niet hebt ontvangen, maar track and trace geeft aan dat deze wel bezorgd is, neem dan contact met ons op zodat wij het voor u kunnen uitzoeken.

Wij zijn wij niet aansprakelijk te stellen voor het foutief opgeven van uw adres, email of aflevergegevens. Bij niet thuis ,niet aanwezig of foutief doorgegeven afleveradres worden de verzendkosten opnieuw in rekening gebracht bij de klant. Op het moment van ontvangen (ook bij een ander afleveradres) zijn de artikelen geheel uw eigendom.

Burlesque and More staat niet in voor gebreken die na de aflevering van het product zijn ontstaan als gevolg van ondeskundig gebruik of gebrek aan zorgvuldigheid, of die het gevolg zijn van veranderingen die de consument of derden aan het geleverde hebben aangebracht. Evenmin staat Burlesque and More in voor eventuele ontstane schade als gevolg van deze gebreken.

Beschadigde artikelen of producten
Wij voeren uw bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uit. Toch kan er tijdens de bezorging iets mis gaan. Blijkt uw bestelling bij ontvangst beschadigd, meld ons dit dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 2 dagen. Neem voordat u iets terugzendt even contact met ons op, retourzendingen die niet vooraf aan ons gemeld zijn worden geweigerd en franco aan u teruggestuurd.

 

Vragen of informatie
Indien u vragen heeft over een bepaald artikel, verzending, betaling of iets anders dan kunt u die, bij voorkeur, stellen via het  contactformulier. U kunt ons tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag meestal ook bereiken op telefoonnummer +31(0) 40 21 83 085.

 
Klachtenprocedure

Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid, kwaliteit en service gerichtheid, wij willen graag dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt uhierover een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen via het contactformulier of schriftelijk een klacht te versturen naar:

Burlesque and More
t.a.v. Klantenservice
Habraken 2323-E
5507TK Veldhoven (LET OP: dit is geen bezoek- en/of afhaaladres)

Wij brengen u uiterlijk binnen 7 werkdagen per e-mail op de hoogte over de afhandeling van uw klacht.

Retourneren en ruilen
Via de wet Koop op Afstand heeft u vanaf de dag na ontvangst van uw artikel(en) 7 werkdagen bedenktijd/zichttermijn. 

Mocht u iets willen retourneren of ruilen dan dient u dit binnen die 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling aan ons voor te leggen via ons emailadresU ontvangt dan van ons het retouradres en een retourformulier. Vul het formulier volledig in en voeg het toe aan uw retourzending. Retourzendingen zonder duidelijk ingevuld retourformulier kunnen wij niet in behandeling nemen!

Let op: de geretourneerde artikelen dienen, na melding van retour, binnen 14 kalenderdagen naar ons opgestuurd te zijn. Artikelen die na deze termijn worden geretourneerd, niet voor retourzending aan ons gemeld zijn, of zonder ingevuld retourformulier worden geweigerd en franco aan u teruggestuurd.
 
U kunt artikelen retourneren of ruilen in de originele verpakking en niet gedragen en niet gewassen (passen mag uiteraard wel) of beschadigd (voorzichtig uitgepakt, zonder scheuren, vlekken en dergelijke). Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild worden, let hier dus goed op de maat!! Wij hanteren hiervoor 2 opties:
  1. U retourneert het artikel en ruilt het om voor de goede maat of andere kleur. Let op: retourkosten zijn voor de klant, nieuwe verzendkosten voor ons. Als wij het artikel in goede orde hebben ontvangen sturen wij het nieuwe artikel (mits op voorraad) binnen 24 uur naar u op.
  2. U retourneert en annuleert uw bestelling en ontvangt het artikelbedrag inclusief de originele verzendkosten (dit geldt alleen als u de complete bestelling retourneert) binnen uiterlijk 30 dagen terug op uw rekening na controle van het geretourneerde artikel door ons. Let op: de retourkosten zijn voor de klant. Bij een gedeeltelijke retournering betalen wij alleen het bedrag t.w.v. het artikel terug.
 

Na de 7 werkdagen zichttermijn gaan wij ervanuit dat er volgens afspraak geleverd is en is de koopovereenkomst een feit. Retour- of ruilzendingen die niet vooraf gemeld zijn worden door ons geweigerd en franco aan uw teruggestuurd. Kosten van retourneren (bijvoorbeeld PostNL) zijn voor rekening van de klant. N.B. : Het risico van retourneren d.m.v. brievenbuspost is voor de klant. Wij accepteren vanwege de hoge kosten geen retourzendingen onder rembours. Nieuwe verzendkosten indien u omruilt voor een andere maat zijn voor ons. Alle retouren zullen zorgvuldig door ons gecontroleerd worden. Let op: sommige artikelen zoals bijv. lingerie, contactlenzen enz. kunnen uit hygienisch oogpunt niet worden geretourneerd of geruild. Dit wordt bij het artikel vermeldt.

Bij vermissing van retourgestuurde aankopen moet de klant een afgifte bewijs overleggen van het postkantoor of de vervoersdienst waaraan het pakket is afgegeven. Wanneer de klant niet in staat is een afgiftebewijs te overleggen is Burlesque and More niet verplicht de aankoopkosten te restitueren of te voorzien in vervangende artikelen.

Restitutie aankoopbedrag bij retourneren 

Burlesque and More controleert ieder retour gezonden product (ook bij een omruiling) bij binnenkomst op schade, defect en/of verpakking. Naar aanleiding van de staat van het geretourneerde product wordt bepaald welk restitutiebedrag aan de koper wordt terugbetaald.

  • Is het product of het artikel incompleet, gebruikt en/of beschadigd, dan behoudt Burlesque and More het recht het pakket franco naar u te retourneren of u een schikkingsvoorstel te doen over de hoogte van het bedrag dat wij aan u kunnen terugbetalen. Burlesque and More behoudt het recht het pakket te weigeren en franco naar u te retourneren indien niet aan de retourvoorwaarden wordt voldaan.
  • Is het product of artikel compleet en onbeschadigd dan stort Burlesque and More het bedrag dat op de factuur vermeldt staat (bij een gedeeltelijke retournering is dit het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel of product) binnen uiterlijk 30 dagen terug.